REKLAMAČNÍ ŘÁD
společnosti PATRIOT MPM s.r.o. se sídlem Bernartická 174, 790 70 Javorník, IČ: 26804751
__________________________________________________________________________
Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje kupující u prodávajícího, tj. PATRIOT MPM s.r.o. se sídlem Bernartická 174, 790 70 Javorník, IČ: 26804751.
Reklamace jakosti:
1. Jakost dodávek je určena parametry jednotlivých druhů tuhých paliv dle katalogů prvovýrobců /doly, koksovny/.
2. Prodávající neodpovídá za vady jakosti tuhých paliv, které byly způsobeny po splnění dodávky.
3. Zjevné vady jakosti musí kupující reklamovat nejpozději do 3 kalendářních dnů od data expedice dle prodejky /od dodání paliva kupujícímu/, a to tak, že sdělí prodávajícímu, o jaké konkrétní vady se jedná.
4. Kupující není oprávněn do vyřešení reklamace s palivy nakládat.
5. Prodávající je povinen neprodleně sdělit kupujícímu, kdy se k vyřízení reklamace dostaví.
6. Kupující je povinen vytvořit prodávajícímu podmínky k ověření oprávněnosti nároků z vad uhlí.
7. Jsou-li prodávajícím vady uznány jako oprávněné, může kupující požadovat nárok z vad uhlí, a to přiměřenou slevu z kupní ceny, která je jediným nárokem kupujícího z vad uhlí.
Kupujícímu, kterému vznikl nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny, není oprávněn požadovat jinou náhradu škody způsobenou vadou uhlí, na které se sleva vztahuje.
8. Náklady spojené s řešením nároku z vad nese prodávající jen tehdy, byla-li vada uhlí prokázána, v opačném případě je hradí kupující.
Reklamace váhy:
1. Váhové reklamace uplatňuje kupující u prodejce ve stejný den, kdy je palivo dodáno.
2. Náklady spojené s převážením hmotnosti a dopravu platí prodejce jen tehdy, je-li reklamace oprávněná, jinak je uhradí kupující.
3. Kontrolu hmotnosti lze provést pouze na naší cejchované váze, ověřené metrologickým institutem.
4. Cena za převážení je 100 Kč a doprava 36 Kč/ 1 km.
V Javorníku, dne 02.01.2014